GG GESTIO I GARANTIA
93 415 83 33
https://www.gestioigarantia.es
 

Planta baixa amb terrassa i piscina a Gràcia

Ref: 2676
Duplex
94 m2 construïts.
78 m2 útils.
Venda: 780.000 €
Habitacions. . . . 2
Banys. . . . 2
Piscina privada. . . .
Aire condicionat. . . .
Qua. Energ.: A

Ampli dúplex de 2 habitacions, piscina privada, espais amplis i acabats d’excel·lent qualitat.

Descripció

Aquest ampli baixos tipus dúplex compta amb 94 m² construïts a l’interior, 78 m² útils i una terrassa amb piscina i jardí amb un total de 50 m². L’edifici només té 6 veïns, per la qual cosa la tranquil·litat a la comunitat està garantida. A l’interior de l’habitatge hi trobaràs un ampli saló amb cuina integrada, molt lluminós gràcies als seus grans finestrals que permeten l’entrada de llum natural. El saló té accés directe a la terrassa, potenciant la sensació d’amplitud.


La terrassa, que compta amb piscina privada, és idònia per gaudir-ne tot l’any amb familiars i amics. A més, l’habitatge disposa d’un dormitori amb doble alçada, perfecte per dissenyar-hi una habitació amb altell o habilitar-hi un despatx.


A la planta superior hi trobaràs una magnífica habitació tipus suite amb vestidor i bany, situada sobre la terrassa, cosa que la fa molt lluminosa. La climatització del pis és amb aerotèrmia, amb aire condicionat i calefacció per conductes.